مارکا مطرح کرد: نگرانی رئال مادرید از آمادگی نامطلوب کریستیانو رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارکا مطرح کرد: نگرانی رئال مادرید از آمادگی نامطلوب کریستیانو رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارکا مطرح کرد: نگرانی رئال مادرید از آمادگی نامطلوب کریستیانو رونالدو

در میان نگرانی های این روز های سانتیاگو برنابئو، شاید یکی از اصلی ترین مشکلات آمادگی نامطلوب کریستیانو رونالدو باشد.

طرفداری- سال 2016 به اعتراف خود کریستیانو رونالدو، بهترین سال دوران حرفه ای وی بوده است، اما اوضاع در آغاز سال 2017 تا کنون به گونه ای متفاوت رقم خورده است.

به گزارش مارکا، شرایط رونالدو در آغاز سال 2017، با افتخارات خیره کننده ای که در 12 ماه گذشته به دست آورده بود فاصله زیادی داشته و وضعیت بد او در هفته های اخیر یکی از دلایل نگرانی های پر شمار در مادرید است.

رئال مادرید در فاصله سه روز، دو شکست متوالی را متحمل شد. آنها قبل از این که در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری توسط سلتاویگو غافل گیر شوند، در ابتدا مقابل سویا شکست خوردند. در این بین رکورد 40 بازی متوالی شکست ناپذیری آن ها به طور ناگهانی پایان یافت و امید مادریدی ها برای رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری نیز کم رنگ شد.

نمایش نا امید کننده ی رئال مادرید، با عملکرد بد کریستیانو رونالدو در سال جدید همزمان شده است. رونالدو در سال گذشته در اوج درخشش توپ طلای خود را در کانون موفقیت های خود با رئال مادرید به دست آورد. او در سال گذشته یازدهمین قهرمانی اروپا را با باشگاه اسپانیایی به دست آورد و در آخر هم به عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان دست یافت.

اگر چه وی با پنالتی که در مقابل سویا تبدیل به گل کرد توانست اثرگذار باشد اما حرکات او در زمین کند و ناهماهنگ به نظر می رسد. تا پیش از این مردان زین الدین زیدان، مسابقات را با نمایشی خوب و فشار بر حریفان از دقایق اولیه تا پایان بازی پشت سر می گذاشتند. اما بعد از موفقیت های فردی رونالدو، در این روز ها مشارکت بازیکن 31 ساله در  رئال مادرید به شدت کاهش یافته و باعث به خطر افتادن شانس تیمی آن ها در بازی های اخیر شده است.

در واقع، اگر کریستیانو رونالدو بهترین است و بار ها دیده ایم که این موضوع را اثبات کرده، او نیاز دارد که سریعاً به این وضعیت واکنش نشان دهد، چرا که تیمش به شدت به او نیاز دارد.

در همین حال مصدومیت همسترینگ دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید و غیبت یک ماهه او از میادین، باعث کمبودی دیگر در خط دفاعی برای زیدان شده است. شرایط زمانی نگران کننده تر می شود که جانشین کارواخال، دانیلو موفق به ارائه نمایش مناسب در گذشته نشده، تا جایی که مربی فرانسوی ترجیح داد بازی مقابل سلتاویگو را با سه مدافع به پایان برساند.

قطعا زیدان بعد از دو شکست غافلگیر کننده به دنبال واکنشی امیدوار کننده در شنبه شب مقابل مالاگا خواهد بود و برد آن ها در این بازی برای اثبات خود ضروری به نظر می رسد. اگر آن ها این بازی را از دست بدهند، بحرانی قریب الوقوع در انتظار خواهد بود، مگر اینکه رئال مادرید حرکت  کردن و بهبود شرایط را انتخاب کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 دی 1395 | 17:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.